KVERNELAND 53100 MT VARIO BX – 53100 MR VARIO BX

Новейшая комбинация 53100 «бабочка» с системой подвески QuattroLink теперь оснащается поперечными транспортёрами ВХ.

Рабочая ширина 9,8 – 10,2 м

Пальцевая или вальцевая плющилки

Автошвидкість BX

Однорідний валок

Kverneland BX автоматично налаштовує швидкість транспортерів, наприклад, при зміщенні однієї із задніх косарок для обходу перешкоди або при повороті. При піднятті однієї з косарок ВХ транспортер іншої косарки сповільнюється для запобігання перекиданню маси через центральний валок.

Висота ВХ

Налаштування форми валка

При першому укосі маси досить складно отримати вузький, рівний валок, що підходить для прес-підбирача.
Kverneland BX дає можливість встановити різну висоту викиду маси на центральний валок передньої косарки. Ця установка проводиться гідравлічно, з кабіни трактора.

Прискорення ВХ

Чиста розворотна смуга

При піднятті косарок перед розворотною смугою швидкість транспортерів ВХ автоматично збільшується, щоб створити рівне закінчення валка без протягування маси на розворотну смугу.
На розворотній смузі транспортери зупиняються автоматично для економії палива та підвищення ресурсу машини та транспортерів.

Унікальна конструкція

Рішення 4 в одному!

Унікальність Kverneland 53100 BX полягає у максимальній гнучкості для будь-яких польових умов:
• звалище маси в один валок • укладання трьох валків • косіння в розкид по всій ширині • одностороннє зміщення маси на краю поля
Для встановлення різних режимів косіння Вам не знадобляться інструменти – кілька простих рухів та косарка переналаштована!

Підвіска QuattroLink

Що робить систему QuattroLink настільки унікальною? Центральна чотириважільна підвіска дозволяє копіювати ґрунт із дуже високою швидкістю реакції навіть у найскладніших умовах.
Безкомпромісна рухливість Кожна з косарок може копіювати грунт вертикально в діапазоні 700 мм і коливатися поперечно з максимальним кутом 30°. Продумана кінематика чотириважільного підвіски гарантує постійний тиск на косильний брус.
Ваші переваги від QuattroLink Подібно до колеса гоночного автомобіля 53100 буде повторювати всі нерівності грунту і витримувати тиск навіть на високих швидкостях. Зручність та швидкість налаштування підвіски приємно здивують Вас.

Vario рукав навішування

Гідравлічне налаштування перекриття Косарки Kverneland 53100 оснащуються гідравлічною системою поперечного зміщення косарок, яка інтегрована в телескопічний рукав навішування. Для зручного та швидкого регулювання перекриття щодо передньої косарки рукав навішування може зміщувати задні косарки на 400 мм.
Постійний тиск на брус Важливо, що при зміщенні задніх косарок тиск на косарні бруси не змінюється! Це дуже важливо та унікально. Так, навіть на найскладнішому рельєфі у Вас буде відмінний, рівний зріз без шкоди дерну.

GEOMOW

GEOMOW – це система, яка автоматизує роботу косарки Kverneland 53100, підвищуючи продуктивність та якість косіння.
Система GEOMOW працює на основі сигналу GPS та в місцях, де маса вже скошена автоматично, індивідуально піднімає косарки. Так, на розворотній смузі механізатору не потрібно уповільнюватися для рутинного натискання важелів гідравліки, а на клинах не потрібно «прицілюватися» для підйому косарки в потрібний момент! Плюс відсутність прокосів, а також рівні та чисті валки.
Завдяки GEOMOW продуктивність косіння підвищується на 5%!

Захист BreakBack

Продумана кінематична система захисту BreakBack стала ще кращою! Ступінь підйому бруса при наїзді на перешкоди однакова по всій ширині косарки, що запобігає пошкодженню косарного апарату навіть при наїзді на велике каміння.
При спрацьовуванні системи косильний апарат відхиляється назад і вгору і після проходу перешкоди автоматично повертається в робоче положення.

Швидкозміний ВХ

Опціонально доступна можливість оснащення рукавів кріплення поперечних транспортерів ВХ швидкознімною системою кріплення. Завдяки Quick Coupler ВХ Ви зможете протягом 10 хвилин зняти обидва ВХ транспортери з косарки 53100. У демонтованому стані транспортери стоять на колесах для зручності перевезення машдвором. Гідравлічний та електронний ланцюги також оснащені швидкознімними конекторами. При фізичному від'єднанні ВХ вони також зникають з монітора керування ISOBUS.