
FORTERRA

Потужність
Трактори Forterra – одні з найбільш потужних в лінійці продуктів Zetor Tractors. Комбінація потужного двигуна і велика маса забезпечує максимальну продуктивність трактора в будь-яких умовах.

Міцність
У моделях Forterra велика увага приділяється простому, розумному і раціональному виконанню. Проста конструкція тракторів покликана полегшити технічне обслуговування і зробити його більш зручним.

Ефективність
Завдяки власному виробництву16-клапанних двигунів моделі Forterra дуже економічні щодо витрат палива та олив. Низькі експлуатаційні витрати являються наслідком цінової доступності запасних частин.
Трактори Forterra
СИЛАЧ, ЯКИЙ НЕЗНАЄ ВТОМИ
Модельний ряд Zetor Forterra з потужністю двигуна до 147 к.с. представляють собою дуже сильну альтернативу конкурентним шестициліндровим тракторам. Завдяки чудовим параметрам крутного моменту вони цінуються як потужні роботяги по розумній ціні. Трактори Forterra не мають собі рівних з точки зору експлуатаційних витрат.
Forterra HD
Найпотужніший і найбільш оснащений трактор в лінійці Forterra. Посилена роздаткова коробка, потужніший задній міст, подовжена колісна база для підвищення стабільності, підресорений передній міст та кабіна. Все це робить Forterra HD сильним партнером, який гарантує високу продуктивність.

Збільшення потужності не обмежується певними умовами
У тракторах Zetor не використовується так звана Power Boost – система збільшення потужності лише за певних умов. Двигун може працювати на повній потужності незалежно від того, з якою швидкістю їде тракторі чи включений вал відбору потужності.
Завдяки надзвичайно високому значенню запасу крутного моменту, двигуни неймовірно витривалі та здатні працювати при низьких обертах з великим навантаженням без необхідності частого перемикання передач.


Сила і ефективність
Два допоміжних гідроциліндра задньої навіски забезпечують рівномірне навантаження на трактор і максимальну підйомну силу. У тракторів Forterra вона становить до 77кН, Forterrа HD – до 85 кН. Forterra HD пропонує додатковий 4-секційний розподільник гідравліки з електрогідравлічним керуванням. У поєднанні з використанням навісного обладнання III-категорії забезпечується широкий вибір варіантів можливого агрегатування. Для спрощення та підвищення якості польових робіт трактор обладнаний автоматичною системою розвороту на краю поля.
Система електрогідравліки Bosch оснащена функцією HitchTronic – унікальною системою автоматичного регулювання задньої трьохточкової навіски. При використанні цієї системи не потрібно налаштовувати види регулювання та їх комбінацію.
Здається лише робоча глибина агрегату. Як тільки агрегат, прикріплений до задньої трьохточкової навіски, досягає робочої глибини, система регулювання вимірює опір ґрунту, і отримана інформація використовується як вихідна для автоматичного регулювання трьохточкової навіски для підтримання заданих параметрів руху.

Вирівнювання сили і точності
FORTERRA
Класична чотирьохступінчата повністю синхронізована коробка передач тракторів Forterra, доповнена двома швидкісними діапазонами і триступінчатим збільшувачем крутного моменту (24/18), відрізняється оптимальним розміром шестерень і підшипників з тривалим терміном служби. В наявності є 7 ступенів передач, раціонально розташованих в діапазоні 6-12 км /год.
FORTERRA HD
П’ятиступінчата коробка передач з двома діапазонами швидкостей руху, триступінчатим збільшувачем крутного моменту і реверсом при навантаженні (30/30) задовольняє вибагливих користувачів, яким потрібен підвищений комфорт. Реверсування здійснюється за допомогою надійної мокрої муфти зчеплення з подвійними дисками. У робочому діапазоні мається 9 ступенів.

Комфорт для водія
Зручність, комфорт і ергономічність – основні властивості кабін тракторів серії Forterra. Виконання з максимальним урахуванням вимог обслуговуючого персоналу, що забезпечує максимальну ефективність роботи і зручність в умовах будь-якої місцевості і середовища.
БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНА ПАНЕЛЬ
Основне нововведення в модельному ряді Forterra HD – ергономічна багатофункціональна панель управління. Панель розташована з правого боку, завдяки цьому водій має все необхідне під рукою – від блоку управління гідравлікою до системи управління розворотом на краю поля.
ПІДРЕСОРЮВАННЯ КАБІНИ
Всі моделі Forterra оснащені системою підресорювання кабіни,яка забезпечує максимальну зручність керування.
ПІДРЕСОРЕНИЙ ПЕРЕДНІЙ ВЕДУЧИЙ МІСТ
За бажанням в моделях Forterra HD можна використовувати незалежну підвіску передньої осі. У комбінації з підресореною кабіною вона забезпечує приємну, комфортну їзду та постійний контакт коліс із ґрунтом для безперебійного тягового зусилля.
Специфікація

Збільшення потужності не обмежується певними умовами
У тракторах Zetor не використовується так звана Power Boost – система збільшення потужності лише за певних умов. Двигун може працювати на повній потужності незалежно від того, з якою швидкістю їде тракторі чи включений вал відбору потужності.
ПОТУЖНІСТЬ до
Завдяки надзвичайно високому значенню запасу крутного моменту, двигуни неймовірно витривалі та здатні працювати при низьких обертах з великим навантаженням без необхідності частого перемикання передач.
ВЛАСНА РОЗРОБКА ТА ВИРОБНИЦТВО – впевненість в точності виконання з використанням якісних матеріалів
НИЗЬКІ ВИТРАТИ – відмінні показники витрати робочих рідин
МЕХАНІЧНИЙ ПАЛИВНИЙ НАСОС ВИСОКОГО ТИСКУ – надійність, безвідмовність і тривалий термін служби
ДВА ВРІВНОВАЖУЮЧИХ ВАЛА – знижують вібрацію і роблять роботу двигуна тихішою
ОХОЛОДЖЕННЯ ДНА ПОРШНІВ ОЛИВОЮ ПІД ТИСКОМ – підвищує ефективність згоряння і подовжує термін служби двигуна
МОЖЛИВІСТЬ УСТАНОВКИ НАГРІВАЧА ОХОЛОДЖУЮЧОЇ РІДИНИ – скорочує час нагрівання двигуна, завдяки чому економиться паливо
СВІЧКА НАКАЛЮВАННЯ В КОЖНОМУ ЦИЛІНДРІ – Прямий підігрів двигуна внутрішнього згоряння – гарантує надійний запуск при низьких температурах
БЕРЕЖЛИВА ЕКОЛОГІЧНА ЕКСПЛУАТАЦІЯ – для обмеження вмісту шкідливих речовин в вихлопних газах, згідно найсуворішим стандартам, наші трактори оснащені сажовим фільтром
Нове покоління двигунів вийде на ринок в 2016 році, що призведе до подальшого скорочення споживання і викидів. Трактори Forterra, які були оснащені новими двигунами емісії Stage IV, були випробувані вченими Університету Менделя. Результати дослідження підтвердили, що у нових двигунів середня витрата палива на 19,2% нижче, ніж у двигунів попереднього покоління. Разом зі збільшеним баком він зможе працювати на одному баку на 40% довше.
ІДЕАЛЬНА СИНХРОНІЗАЦІЯ СИЛИ ТА ТОЧНОСТІ
FORTERRA
Класична чотирьохступінчата повністю синхронізована коробка передач тракторів Forterra, доповнена двома швидкісними діапазонами і триступінчатим збільшувачем крутного моменту (24/18), відрізняється оптимальним розміром шестерень і підшипників з тривалим терміном служби. В наявності є 7 ступенів передач, раціонально розташованих в діапазоні 6-12 км /год.
FORTERRA HD
П’ятиступінчата коробка передач з двома діапазонами швидкостей руху, триступінчатим збільшувачем крутного моменту і реверсом при навантаженні (30/30) задовольняє вибагливих користувачів,
яким потрібен підвищений комфорт. Реверсування здійснюється за допомогою надійної мокрої муфти зчеплення з подвійними дисками. У робочому діапазоні мається 9 ступенів.
ВЛАСНА РОЗРОБКА І ВИРОБНИЦТВО – впевненість в точності виконання з використанням якісних матеріалів
ВЛАСНЕ ВИРОБНИЦТВО – контроль і гарантія високої якості
СТРОК СЛУЖБИ – завдяки використанню якісних, міцних матеріалів досягається тривалий строк служби
УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ – рішення, яке відповідає різним польовим роботам та агрегатам
ШВИДКІСТЬ ОБЕРТАННЯ – підтримує оптимальне число обертів двигуна та економить паливо

КОМФОРТ – просте і зручне перемикання передач
ВВП – задній вал відбору потужності пропонується з незалежними (залежними від числа обертів двигуна) / залежними обертами від швидкості руху. Трактор оснащений комбінацією обертів заднього вала відбору потужності 540 / 540Е / 1000/ 1000Е.
МУФТА ВВП – пластинчаста муфта в масляній ванні відрізняється тривалим терміном служби. Модульне включення забезпечує плавний запуск агрегатованого обладнання.
Forterra HD – муфта заднього вала відбору потужності оснащена керованим запуском зі зворотним зв’язком. Це дозволяє досягти легкого, комфортного включення і більш тривалого терміну служби муфти.

HitchTronic
Система електрогідравліки Bosch оснащена функцією HitchTronic – унікальною системою автоматичного регулювання задньої трьохточкової навіски. При використанні цієї системи не потрібно налаштовувати види регулювання та їх комбінацію.
Здається лише робоча глибина агрегату. Як тільки агрегат, прикріплений до задньої трьохточкової навіски, досягає робочої глибини, система регулювання вимірює опір ґрунту, і отримана інформація використовується як вихідна для автоматичного регулювання трьохточкової навіски для підтримання заданих параметрів руху.
Система HitchTronic підвищує продуктивність вашої роботи, знижуючи витрату палива приблизно на 5-7%.
Сила і ефективність
Два допоміжних гідроциліндра задньої навіски забезпечують рівномірне навантаження на трактор і максимальну підйомну силу. У тракторів Forterra вона становить до 77кН, Forterrа HD – до 85 кН. Forterra HD пропонує додатковий 4-секційний розподільник гідравліки з електрогідравлічним керуванням. У поєднанні з використанням навісного обладнання III-категорії забезпечується широкий вибір варіантів можливого агрегатування. Для спрощення та підвищення якості польових робіт трактор обладнаний автоматичною системою розвороту на краю поля.
МАКСИМАЛЬНАЯ ПІДЙОМНА СИЛА ГІДРАВЛІКИ ДО:
F – 7700 КГ
HSX/HD – 8500 КГ
ВИСОКА ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗАВДЯКИ АВТОМАТИЧНОМУ РЕГУЛЮВАННЮ ТРИТОЧКОВОЇ НАВІСКИ (ТТН) ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ HITCHTRONIC
ТРИВАЛИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ ПРИ НЕРІВНОМІРНОМУ НАВАНТАЖЕННІ НА ТТН
ZETOR ПЕРШИЙ ВПРОВАДИВ ФУНКЦІЮ HITCHTRONIC, ЯКА БУЛА ВІДМІЧЕНА НИЗКОЮ НАГОРОД

Комфорт і зручність
Зручність, комфорт і ергономічність – основні властивості кабін тракторів серії Forterra. Виконання з максимальним урахуванням вимог обслуговуючого персоналу, що забезпечує максимальну ефективність роботи і зручність в умовах будь-якої місцевості і середовища.
БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНА ПАНЕЛЬ – Основне нововведення в модельному ряді Forterra HD – ергономічна багатофункціональна панель управління. Панель розташована з правого боку, завдяки цьому водій має все необхідне під рукою – від блоку управління гідравлікою до системи управління розворотом на краю поля.
ПІДРЕСОРЮВАННЯ КАБІНИ – Всі моделі Forterra оснащені системою підресорювання кабіни,яка забезпечує максимальну зручність керування.
ПІДРЕСОРЕНИЙ ПЕРЕДНІЙ ВЕДУЧИЙ МІСТ – За бажанням в моделях Forterra HD можна використовувати незалежну підвіску передньої осі. У комбінації з підресореною кабіною вона забезпечує приємну, комфортну їзду та постійний контакт коліс із ґрунтом для безперебійного тягового зусилля.




Комфорт водіння
Передня підвісна вісь складається з двох окремих і незалежно підвісних піввісь на Forterra HD. Через нижні підвіски вісь має більш високі поглинаючі і демпфувальні властивості, і тому досягаються більш низькі рівні вібрації.
Незалежний механізм підвіски технічно дуже схожий на багатоелементну підвіску автомобіля, тому рух в тракторах Forterra HD такий самий зручний, як і в легковому автомобілі.

Технічні параметри
МОДЕЛЬ | Forterra |
135 | |
ДВИГУН | |
Тип | 1605 |
Сертифікована потужність (кВт) (2000/25/ЕС) | 100,2 |
Сертифікована потужність (к.с.) (2000/25/ЕС) | 136 |
Питома витрата палива при номінальній потужності (2200 об/хв), г/кВт*год. | 240 |
Номінальні оберти (об/хв.) | 2 200 |
Кількість циліндрів / клапанів | 4 / 16 |
Паливна система | Рядний 4-плунжерний з мех. приводом |
Наповнення циліндрів | турбонаддув |
Діаметр циліндра / хід поршня (мм) | 105/120 |
Об’єм циліндрів (см3) | 4 156 |
Охолодження | Вентилятор з приводом вязкісною муфтою |
Макс-ний крутний момент (Нм) (2000/25/ЕС) | 581 |
Запас крутного моменту, % | 38 |
Питома витрата палива при макс. крутному моменті (1480 об/хв), г/кВт*год. | 214 |
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ | |
Тип | 4-ступінчаста з 3 ступінчастим підсилювачем, реверсивна |
Реверс | Механічний |
Переключення передач | Повністю синхронізоване |
Кількість передач (вперед / назад) | 28/14 |
Швидкість (км / год) | 40 |
ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ | |
Тип | Незалежний, багатодискова муфта валу відбору потужності |
Швидкість обертання заднього ВВП | 540 / 540E / 1000/1000E, за бажанням 540/1000 залежна |
Макс. потужність заднього ВВП (кВт) | 82 |
Швидкість обертання переднього ВВП | 1 000 |
Макс. потужність переднього ВВП (кВт) | передача потуж-ності до 60 кВт |
ГІДРАВЛІКА | |
Тип | Електрогідравліка Bosch з HitchTronic, 2 допоміжних гідроциліндра |
Трьохточкова навіска | категорія II, за бажанням категорія III N |
Управління | Електронне |
Макс. підйомне зусилля задньої навіски (кН) | 77 |
Робочий тиск (МПа) | 20 |
Продуктивність насосу (л/хв) | 70 |
Об’єм оливи в КПП (л) | 52 |
Зовнішні виводи | 6+1 або 4+1 |
Навішування | Модульна регульована по висоті система навішування CBM з автоматичною фіксацією та навіскою для одновісного причепа (+ маятникова тяга) |
Макс. підйомне зусилля фронт. навіски (кН) | 35 |
КАБІНА | |
Підресорювання | Жорстка стандарт / підресорюванням за бажанням |
Люк | Стандарт |
Сидіння водія | Zetor з пневматичним / механічним підресорюванням |
Сидіння пасажира | Стандарт з ременем безпеки |
Багатофункціональна панель | – |
Рульове колесо | Відкидне та телескопічне |
Кондиціонер | Ручне управління |
ІНШІ ПАРАМЕТРИ | |
Максимальне тягове зусилля (кН) на бетоні, трактор в спорядженому стані з баластом, буксування до 15% | 48 |
Система приводу | 4WD |
Передній ведучий міст | Статичний |
Рульове керування | Гідростатичне |
Гальма основні / стоянкові | Гідростатичні |
Гальма передні | Приєднання передньої ведучої осі з допомогою гідравлічної муфти |
Гальма причепу | Гідравлічні / Пневматичні 2 + 1 за бажанням |
Макс. передня противага (кг) | 800 |
Макс. баласт задніх коліс (кг) | 472 |
Об’єм баку(л) | 180 |
Передні крила | Фіксов/поворот |
Обігрів зад. скла та дзеркал | Стандарт |
Підготовка для радіо | Стандарт |
ГАБАРИТИ | |
Довжина (мм) | 5 000 |
Вага без баласту (кг) | 4 300 – 4 800 |
Макс. ширина (мм) | 2 430 |
Макс. висота (мм) | 2 775 |
Дорожній просвіт під балкою передньої осі | 520(мм) |
Колісна база (мм) | 2 490 |
Колія передніх коліс (мм) | 1590 – 2030 |
Колія задніх коліс (мм) | 1425 – 1800 |
Передні колеса (мм) | 420/70R24 (нерегульована колія) |
Задні колеса (мм) | 520/70R38 (нерегульована колія) |
ІНШЕ ОБЛАДНАННЯ ПІД ЗАМОВЛЕННЯ | |
|
|
Кабіна – опція | Кабіна “BASIC”
|
Кабіна “CLASSIC”
|
Кабіна “LUX”
|