Zetor Forterra 2019-03-14T12:26:57+00:00
Forterra CLForterra HSXForterra HD

FORTERRA

Потужність

У поєднанні з потужним двигуном і більш високою вагою трактора максимальна потужність досягається за будь-яких умов.

Надійність

Моделі Forterra міцні навіть при повній установці. Елегантне поєднання простого, цілеспрямованого і розумного дизайну. Трактори ZETOR FORTERRA розроблені як надійні машини тривалого терміну служби.

Ефективність

Низька витрата палива і доступні запасні частини роблять трактори Forterra одним з найекономічніших на ринку.

Трактори Forterra

Трактори Forterra відрізняються своєю міцністю.  У асортименті Forterra ви знайдете всього три варіанти: Forterra CL має 4-циліндровий двигун потужністю від 96 до 136 л.с. і базову коробку передач 24/18. ForterraHSX отримав сучаснішу 30/30 трансмісію з гідравлічним перемиканням по базовій моделі. Найвища модель Forterra HD забезпечує велику потужність (до 147 л.с.), має міцніший корпус, підвісну вісь і багатофункціональну панель управління.

Forterra фотогалерея

Двигун

Потужний з низьким споживанням

Трактори Forterra мають 4-циліндрові двигуни Zetor потужністю від 96 до 147 к.с. З огляду на їх унікальний дизайн, вони представляють собою потужну альтернативу конкурентоспроможним шестициліндровим тракторам. Двигуни ZETOR є надійними, потужними і малопотужними. Простий дизайн двигуна з мінімальною електронікою гарантує низькі експлуатаційні витрати, високий термін служби і простоту обслуговування.
Детальніше

ГІДРАВЛІКА

Сила і ефективність

Ефективність гідравліки грунтована на унікальній функції HitchTronic – автоматичному управлінні заднім триточковим зчепленням. Максимальна підйомна сила до 77 кН або 85 кН може без проблем справлятися з підключенням важкого устаткування. Ви зможете використати широкий вибір агрегаторов для тракторів Forterra.
Дізнатися більше

Передача

Вирівнювання сили і точності

Для діапазону Forterra у вас є вибір 4-ступінчастої або 5-ступінчастої коробки передач, як з двома діапазонами ходу, так і з трьохшвідкіснім мультіплікатором моменту (PowerShift), що крутить. Моделі Forterra HSX и HD оснащені гідравлічнім реверсом (PowerShuttle).
Деталі

Кабіна

Комфорт для водія

Ви не захочете покинути трактори Forterra. Машини, які вам подобаються для комфортної їзди, забезпечуються кабіною підвіски і передньою віссю. Кожне колесо створюється окремо, що набагато приємніше, ніж підвіска центральної осі на конкуруючих тракторах.
Деталі

Специфікація

Двигун

Потужний з низьким споживанням

Економічні 16-клапанні головні двигуни ZETOR вийшли з власного виробництва. Конструкція двигуна спеціально розроблена для конкретної моделі, що забезпечує тривалий термін служби, оптимальну роботу і низьку витрату палива. Двигуни відповідають стандарту викидів Stage IV / Tier 4 і не обтяжують навколишнє середовище непотрібними забруднювачами.
ПОТУЖНІСТЬ до

0л/с

Оптимізоване згоряння двигуна призводить до зниження теплового навантаження, зниження витрати палива і більш високої міцності на розтягнення.

  • Відмінне збільшення крутного моменту дозволяє двигуну працювати на низьких швидкостях при високому навантаженні і не вимагає частого перемикання передач

  • Висока якість двигуна гарантує тривалий термін служби

  • Механічний інжекторний насос з електронним управлінням означає низьку витрату палива

  • Дуже гарне прискорення і легкий запуск двигуна навіть при низьких температурах

  • Двигуни ZETOR використовують свою повну потужність – без штучного збільшення потужності так званого PowerBoost – продуктивність, яка доступна тільки при певних умовах

Лідер в низькому споживанні
Нове покоління двигунів вийде на ринок в 2016 році, що призведе до подальшого скорочення споживання і викидів. Трактори Forterra, які були оснащені новими двигунами емісії Stage IV, були випробувані вченими Університету Менделя. Результати дослідження підтвердили, що у нових двигунів середня витрата палива на 19,2% нижче, ніж у двигунів попереднього покоління. Разом зі збільшеним баком він зможе працювати на одному баку на 40% довше.
Передача

Синхронізація потужності і точності

В діапазоні Forterra ZETOR розробляє і виробляє власні редуктори. Він використовує високоякісні матеріали для забезпечення довговічності, ефективності і тривалого терміну служби.

Більша кількість використовуваних передач забезпечує оптимальну швидкість двигуна при роботі в польових умовах і під час транспортування. Це дозволяє знизити витрату палива на низьких рівнях. У найбільш використовуваному робочому діапазоні ви можете покладатися на швидкість 7 або 9 градусів навіть при завантаженні трактора. Для більш зручного перемикання і легшої роботи тракторів Forterra функція автоматичного мультиплікатора крутного моменту також забезпечує автоматичне перемикання ступенів множника в залежності від частоти обертання двигуна.

Forterra CL

4-ступінчаста коробка передач з триступінчатим множником

24 вперед і 18 зворотних швидкостей

7 градусів в робочому діапазоні 6-12 км / год

Forterra HSX и HD

5-ступінчаста коробка передач з триступінчатим множником і гідравлічним реверсом

30 швидкостей і 30 зворотних швидкостей

9 градусів в робочому діапазоні 6-12 км / год

HitchTronic

Унікальна система HitchTronic отримала ряд експертних премій після її запуску. Ця автоматична трьохточечна система підвіски не вимагає різних типів регулювання і їх чутливості. Сама система управління вимірює опір ґрунту і регулює налаштування трьохточечного зчіпного пристрою відповідно до фактичних значень.

0%

Система HitchTronic підвищує продуктивність вашої роботи, знижуючи витрату палива приблизно на 5-7%.

Гідравліка

Сила і ефективність

Трактори ZETOR FORTERRA оснащені ЕЛЕКТРОГІДРАВЛІКОЮ Bosch, яка забезпечує високу ефективність при роботі з насадками. Два гідравлічних допоміжних циліндра забезпечують рівномірне навантаження трактора і максимальну підйомну силу до 85 кН. Для спрощення і поліпшення роботи в польових умовах трактор оснащений автоматичною таверною.

Максимальна підйомна сила
Forterra CL 77 кН
Forterra HSX і Forterra HD 85 кН

Forterra HD оснащений додатковим 4-секційним гідравлічним розподільником з електрогідравлічним керуванням.

Кабіна

Комфорт і зручність

У салоні Forterra ви насолоджуєтесь комфортом кожного ландшафту. На роботі ви оціните чудову ергономічне рішення. Кабіни ZETOR для тракторів просторі, а комфорт їзди також покращує підвіску кабіни.

Forterra HD також оснащений багатофункціональною панеллю, яка поєднує в собі всі важливі елементи управління. У водія є все необхідне – від гідравлічного управління до акустичної автоматики.

  • Підвіска кабіни для всіх моделей

  • Підвісне ергономічне сидіння водія, складне пасажирське сидіння

  • Ідеальний зовнішній вигляд від кабіни до всіх напрямків і робочих машин

  • Вид даху для кращої роботи з фронтальним навантажувачем

  • Ергономічна багатофункціональна панель забезпечує зручну і інтуїтивно зрозумілу роботу (Forterra HD)

  • Кондиціонер для установки необхідної температури на кожний сезон

  • Регульоване по висоті і осі рульове колесо

Кабіна

Комфорт водіння

Передня підвісна вісь складається з двох окремих і незалежно підвісних піввісь на Forterra HD. Через нижні підвіски вісь має більш високі поглинаючі і демпфувальні властивості, і тому досягаються більш низькі рівні вібрації.

Незалежний механізм підвіски технічно дуже схожий на багатоелементну підвіску автомобіля, тому рух в тракторах Forterra HD такий самий зручний, як і в легковому автомобілі.

Найвища модель Forterra HD оснащена 100% блокуванням диференціалу і автохтоном. Автоматичний затвор зменшує кількість операцій на оборот на мисі, спрощує роботу машини і забезпечує кращу маневреність. Ця система складається з комбінації автоматичного приводу 4WD переднього моста, блокування диференціала і заднього приводу ВВП.

  • Підвіска кабіни для всіх моделей

  • Підвіска переднього моста (F HD)

  • Запатентована трапецевидна підвіска і підвіска обох коліс (F HD)

Порівнання тракторів Forterra

МОДЕЛЬ Forterra Forterra HD
135 130 140 150
ДВИГУН
Тип 1605 1516 1616 1716
Сертифікована потужність (кВт) (2000/25/ЕС) 100,2 93,2 100,2 108,2
Сертифікована потужність (к.с.) (2000/25/ЕС) 136 127 136 147
Питома витрата палива при номінальній потужності (2200 об/хв), г/кВт*год. 240 239 240 246
Номінальні оберти (об/хв.) 2 200
Кількість циліндрів / клапанів 4 / 16
Паливна система Рядний 4-плунжерний з мех. приводом Рядний 4-плунжерний насос із електроприводом
Наповнення циліндрів турбонаддув
Діаметр циліндра / хід поршня (мм) 105/120
Об’єм циліндрів (см3) 4 156
Охолодження Вентилятор з приводом вязкісною муфтою
Макс-ний крутний момент (Нм) (2000/25/ЕС) 581 551 581 589
Запас крутного моменту, % 38 41 38 30
Питома витрата палива при макс. крутному моменті (1480 об/хв), г/кВт*год. 214 211 212 210
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Тип 4-ступінчаста з 3 ступінчастим підсилювачем, реверсивна 5-ступінчаста з 3-ступінчастим перемиканням під навантаженням
Реверс Механічний Гідравлічний, під навантаженням при швидкості до 10 км/год.
Переключення передач Повністю синхронізоване
Кількість передач (вперед / назад) 28/14 30/30
Швидкість (км / год) 40
ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ
Тип Незалежний, багатодискова муфта валу відбору потужності
Швидкість обертання заднього ВВП 540 / 540E / 1000/1000E, за бажанням 540/1000 залежна
Макс. потужність заднього ВВП (кВт) 82 78,6 84,2 91,7
Швидкість обертання переднього ВВП 1 000
Макс. потужність переднього ВВП (кВт) передача потуж-ності до 60 кВт передача потужності до 90 кВт
ГІДРАВЛІКА
Тип Електрогідравліка Bosch з HitchTronic, 2 допоміжних гідроциліндра
Трьохточкова навіска категорія II, за бажанням категорія III N
Управління Електронне
Макс. підйомне зусилля задньої навіски (кН) 77 85
Робочий тиск (МПа) 20 20+0,2
Продуктивність насосу (л/хв) 70 85 (шестеренчастий) / 120 (аксіальний)
Об’єм оливи в КПП (л) 52 60
Зовнішні виводи 6+1 або 4+1 8+1
Навішування Модульна регульована по висоті система навішування CBM з автоматичною фіксацією та навіскою для одновісного причепа (+ маятникова тяга)
Макс. підйомне зусилля фронт. навіски (кН) 35
КАБІНА
Підресорювання Жорстка стандарт / підресорюванням за бажанням
Люк Стандарт
Сидіння водія Zetor з пневматичним / механічним підресорюванням
Сидіння пасажира Стандарт з ременем безпеки
Багатофункціональна панель Стандарт
Рульове колесо Відкидне та телескопічне
Кондиціонер Ручне управління
ІНШІ ПАРАМЕТРИ
Максимальне тягове зусилля (кН) на бетоні, трактор в спорядженому стані з баластом, буксування до 15% 48 46 49 51
Система приводу 4WD
Передній ведучий міст Статичний Статичний / Підресорений
Рульове керування Гідростатичне
Гальма основні / стоянкові Гідростатичні
Гальма передні Приєднання передньої ведучої осі з допомогою гідравлічної муфти
Гальма причепу Гідравлічні / Пневматичні 2 + 1 за бажанням
Макс. передня противага (кг) 800 900
Макс. баласт задніх коліс (кг) 472
Об’єм баку(л) 180 240
Передні крила Фіксов/поворот Поворотні
Обігрів зад. скла та дзеркал Стандарт
Підготовка для радіо Стандарт
ГАБАРИТИ
Довжина (мм) 5 000 5 766
Вага без баласту (кг) 4 300 – 4 800 4 800 – 5 500
Макс. ширина (мм) 2 430 2 550
Макс. висота (мм) 2 775 2 803
Дорожній просвіт під балкою передньої осі 520(мм)
Колісна база (мм) 2 490 2 720
Колія передніх коліс (мм) 1590 – 2030 1924
Колія задніх коліс (мм) 1425 – 1800 1850
Передні колеса (мм) 420/70R24 (нерегульована колія)
Задні колеса (мм) 520/70R38 (нерегульована колія)
ІНШЕ ОБЛАДНАННЯ ПІД ЗАМОВЛЕННЯ
  • Альтернативна комбінація шин передніх і задніх коліс / регульована колія
  • Альтернативні передні і задні противаги
  • Підігрів заднього вікна та дзеркал
  • Передня триточкова навіска
  • Проблисковий маяк
  • Автомагнітола
  • Задній вал відбору потужності 540/1000 об / хв.
  • Альтернативна комбінація навісок — модульна система (CBM)
  • Альтернативне сидіння водія (пружинна / пневматична амортизація, виробник Mars / Grammer)
  • Вуглецевий фільтр кабіни (для роботи з хімікатами)
  • Цифрова панель приладів (у Forterrа 135 стандартно)
  • Фронтальний вал відбору потужності (ліво-або правообертовий)