Zetor Forterra 2019-05-15T17:25:23+00:00
ForterraForterra HD

FORTERRA

Потужність

Трактори Forterra – одні з найбільш потужних в лінійці продуктів Zetor Tractors. Комбінація потужного двигуна і велика маса забезпечує максимальну продуктивність трактора в будь-яких умовах.

Міцність

У моделях Forterra велика увага приділяється простому, розумному і раціональному виконанню. Проста конструкція тракторів покликана полегшити технічне обслуговування і зробити його більш зручним.

Ефективність

Завдяки власному виробництву16-клапанних двигунів моделі Forterra дуже економічні щодо витрат палива та олив. Низькі експлуатаційні витрати являються наслідком цінової доступності запасних частин.

Трактори Forterra

СИЛАЧ, ЯКИЙ НЕЗНАЄ ВТОМИ

Модельний ряд Zetor Forterra з потужністю двигуна до 147 к.с. представляють собою дуже сильну альтернативу конкурентним шестициліндровим тракторам. Завдяки чудовим параметрам крутного моменту вони цінуються як потужні роботяги по розумній ціні. Трактори Forterra не мають собі рівних з точки зору експлуатаційних витрат.

Forterra HD

Найпотужніший і найбільш оснащений трактор в лінійці Forterra. Посилена роздаткова коробка, потужніший задній міст, подовжена колісна база для підвищення стабільності, підресорений передній міст та кабіна. Все це робить Forterra HD сильним партнером, який гарантує високу продуктивність.

Forterra фотогалерея

Двигун

Збільшення потужності не обмежується певними умовами

У тракторах Zetor не використовується так звана Power Boost – система збільшення потужності лише за певних умов. Двигун може працювати на повній потужності незалежно від того, з якою швидкістю їде тракторі чи включений вал відбору потужності.
Завдяки надзвичайно високому значенню запасу крутного моменту, двигуни неймовірно витривалі та здатні працювати при низьких обертах з великим навантаженням без необхідності частого перемикання передач.

ГІДРАВЛІКА

Сила і ефективність

Два допоміжних гідроциліндра задньої навіски забезпечують рівномірне навантаження на трактор і максимальну підйомну силу. У тракторів Forterra вона становить до 77кН, Forterrа HD – до 85 кН. Forterra HD пропонує додатковий 4-секційний розподільник гідравліки з електрогідравлічним керуванням. У поєднанні з використанням навісного обладнання III-категорії забезпечується широкий вибір варіантів можливого агрегатування. Для спрощення та підвищення якості польових робіт трактор обладнаний автоматичною системою розвороту на краю поля.
Система електрогідравліки Bosch оснащена функцією HitchTronic – унікальною системою автоматичного регулювання задньої трьохточкової навіски. При використанні цієї системи не потрібно налаштовувати види регулювання та їх комбінацію.
Здається лише робоча глибина агрегату. Як тільки агрегат, прикріплений до задньої трьохточкової навіски, досягає робочої глибини, система регулювання вимірює опір ґрунту, і отримана інформація використовується як вихідна для автоматичного регулювання трьохточкової навіски для підтримання заданих параметрів руху.

Коробка передач

Вирівнювання сили і точності

FORTERRA
Класична чотирьохступінчата повністю синхронізована коробка передач тракторів Forterra, доповнена двома швидкісними діапазонами і триступінчатим збільшувачем крутного моменту (24/18), відрізняється оптимальним розміром шестерень і підшипників з тривалим терміном служби. В наявності є 7 ступенів передач, раціонально розташованих в діапазоні 6-12 км /год.
FORTERRA HD
П’ятиступінчата коробка передач з двома діапазонами швидкостей руху, триступінчатим збільшувачем крутного моменту і реверсом при навантаженні (30/30) задовольняє вибагливих користувачів, яким потрібен підвищений комфорт. Реверсування здійснюється за допомогою надійної мокрої муфти зчеплення з подвійними дисками. У робочому діапазоні мається 9 ступенів.

Кабіна

Комфорт для водія

Зручність, комфорт і ергономічність – основні властивості кабін тракторів серії Forterra. Виконання з максимальним урахуванням вимог обслуговуючого персоналу, що забезпечує максимальну ефективність роботи і зручність в умовах будь-якої місцевості і середовища.
БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНА ПАНЕЛЬ
Основне нововведення в модельному ряді Forterra HD – ергономічна багатофункціональна панель управління. Панель розташована з правого боку, завдяки цьому водій має все необхідне під рукою – від блоку управління гідравлікою до системи управління розворотом на краю поля.
ПІДРЕСОРЮВАННЯ КАБІНИ
Всі моделі Forterra оснащені системою підресорювання кабіни,яка забезпечує максимальну зручність керування.
ПІДРЕСОРЕНИЙ ПЕРЕДНІЙ ВЕДУЧИЙ МІСТ
За бажанням в моделях Forterra HD можна використовувати незалежну підвіску передньої осі. У комбінації з підресореною кабіною вона забезпечує приємну, комфортну їзду та постійний контакт коліс із ґрунтом для безперебійного тягового зусилля.

Специфікація

Двигун

Збільшення потужності не обмежується певними умовами

У тракторах Zetor не використовується так звана Power Boost – система збільшення потужності лише за певних умов. Двигун може працювати на повній потужності незалежно від того, з якою швидкістю їде тракторі чи включений вал відбору потужності.
ПОТУЖНІСТЬ до

0к/с

Завдяки надзвичайно високому значенню запасу крутного моменту, двигуни неймовірно витривалі та здатні працювати при низьких обертах з великим навантаженням без необхідності частого перемикання передач.

  • ВЛАСНА РОЗРОБКА ТА ВИРОБНИЦТВО – впевненість в точності виконання з використанням якісних матеріалів

  • НИЗЬКІ ВИТРАТИ – відмінні показники витрати робочих рідин

  • МЕХАНІЧНИЙ ПАЛИВНИЙ НАСОС ВИСОКОГО ТИСКУ – надійність, безвідмовність і тривалий термін служби

  • ДВА ВРІВНОВАЖУЮЧИХ ВАЛА – знижують вібрацію і роблять роботу двигуна тихішою

  • ОХОЛОДЖЕННЯ ДНА ПОРШНІВ ОЛИВОЮ ПІД ТИСКОМ – підвищує ефективність згоряння і подовжує термін служби двигуна

  • МОЖЛИВІСТЬ УСТАНОВКИ НАГРІВАЧА ОХОЛОДЖУЮЧОЇ РІДИНИ – скорочує час нагрівання двигуна, завдяки чому економиться паливо

  • СВІЧКА НАКАЛЮВАННЯ В КОЖНОМУ ЦИЛІНДРІ – Прямий підігрів двигуна внутрішнього згоряння – гарантує надійний запуск при низьких температурах

  • БЕРЕЖЛИВА ЕКОЛОГІЧНА ЕКСПЛУАТАЦІЯ – для обмеження вмісту шкідливих речовин в вихлопних газах, згідно найсуворішим стандартам, наші трактори оснащені сажовим фільтром

Лідер в низькому споживанні
Нове покоління двигунів вийде на ринок в 2016 році, що призведе до подальшого скорочення споживання і викидів. Трактори Forterra, які були оснащені новими двигунами емісії Stage IV, були випробувані вченими Університету Менделя. Результати дослідження підтвердили, що у нових двигунів середня витрата палива на 19,2% нижче, ніж у двигунів попереднього покоління. Разом зі збільшеним баком він зможе працювати на одному баку на 40% довше.
Коробка передач

ІДЕАЛЬНА СИНХРОНІЗАЦІЯ СИЛИ ТА ТОЧНОСТІ

FORTERRA
Класична чотирьохступінчата повністю синхронізована коробка передач тракторів Forterra, доповнена двома швидкісними діапазонами і триступінчатим збільшувачем крутного моменту (24/18), відрізняється оптимальним розміром шестерень і підшипників з тривалим терміном служби. В наявності є 7 ступенів передач, раціонально розташованих в діапазоні 6-12 км /год.
FORTERRA HD
П’ятиступінчата коробка передач з двома діапазонами швидкостей руху, триступінчатим збільшувачем крутного моменту і реверсом при навантаженні (30/30) задовольняє вибагливих користувачів,
яким потрібен підвищений комфорт. Реверсування здійснюється за допомогою надійної мокрої муфти зчеплення з подвійними дисками. У робочому діапазоні мається 9 ступенів.

  • ВЛАСНА РОЗРОБКА І ВИРОБНИЦТВО – впевненість в точності виконання з використанням якісних матеріалів

  • ВЛАСНЕ ВИРОБНИЦТВО – контроль і гарантія високої якості

  • СТРОК СЛУЖБИ – завдяки використанню якісних, міцних матеріалів досягається тривалий строк служби

  • УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ – рішення, яке відповідає різним польовим роботам та агрегатам

  • ШВИДКІСТЬ ОБЕРТАННЯ – підтримує оптимальне число обертів двигуна та економить паливо

  • КОМФОРТ – просте і зручне перемикання передач

  • ВВП – задній вал відбору потужності пропонується з незалежними (залежними від числа обертів двигуна) / залежними обертами від швидкості руху. Трактор оснащений комбінацією обертів заднього вала відбору потужності 540 / 540Е / 1000/ 1000Е.

  • МУФТА ВВП – пластинчаста муфта в масляній ванні відрізняється тривалим терміном служби. Модульне включення забезпечує плавний запуск агрегатованого обладнання.

  • Forterra HD – муфта заднього вала відбору потужності оснащена керованим запуском зі зворотним зв’язком. Це дозволяє досягти легкого, комфортного включення і більш тривалого терміну служби муфти.

HitchTronic

Система електрогідравліки Bosch оснащена функцією HitchTronic – унікальною системою автоматичного регулювання задньої трьохточкової навіски. При використанні цієї системи не потрібно налаштовувати види регулювання та їх комбінацію.
Здається лише робоча глибина агрегату. Як тільки агрегат, прикріплений до задньої трьохточкової навіски, досягає робочої глибини, система регулювання вимірює опір ґрунту, і отримана інформація використовується як вихідна для автоматичного регулювання трьохточкової навіски для підтримання заданих параметрів руху.

0%

Система HitchTronic підвищує продуктивність вашої роботи, знижуючи витрату палива приблизно на 5-7%.

Гідравліка

Сила і ефективність

Два допоміжних гідроциліндра задньої навіски забезпечують рівномірне навантаження на трактор і максимальну підйомну силу. У тракторів Forterra вона становить до 77кН, Forterrа HD – до 85 кН. Forterra HD пропонує додатковий 4-секційний розподільник гідравліки з електрогідравлічним керуванням. У поєднанні з використанням навісного обладнання III-категорії забезпечується широкий вибір варіантів можливого агрегатування. Для спрощення та підвищення якості польових робіт трактор обладнаний автоматичною системою розвороту на краю поля.

МОЖЛИВІСТЬ АГРЕГАТУВАННЯ З ВАЖКИМ ОБЛАДНАННЯМ
МАКСИМАЛЬНАЯ ПІДЙОМНА СИЛА ГІДРАВЛІКИ ДО:
F – 7700 КГ
HSX/HD – 8500 КГ
ВИСОКА ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗАВДЯКИ АВТОМАТИЧНОМУ РЕГУЛЮВАННЮ ТРИТОЧКОВОЇ НАВІСКИ (ТТН) ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ HITCHTRONIC
ТРИВАЛИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ ПРИ НЕРІВНОМІРНОМУ НАВАНТАЖЕННІ НА ТТН
ZETOR ПЕРШИЙ ВПРОВАДИВ ФУНКЦІЮ HITCHTRONIC, ЯКА БУЛА ВІДМІЧЕНА НИЗКОЮ НАГОРОД
Кабіна

Комфорт і зручність

Зручність, комфорт і ергономічність – основні властивості кабін тракторів серії Forterra. Виконання  з максимальним урахуванням вимог обслуговуючого персоналу, що забезпечує максимальну ефективність роботи і зручність в умовах будь-якої місцевості і середовища.

  • БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНА ПАНЕЛЬ – Основне нововведення в модельному ряді Forterra HD – ергономічна багатофункціональна панель управління. Панель розташована з правого боку, завдяки цьому водій має все необхідне під рукою – від блоку управління гідравлікою до системи управління розворотом на краю поля.

  • ПІДРЕСОРЮВАННЯ КАБІНИ – Всі моделі Forterra оснащені системою підресорювання кабіни,яка забезпечує максимальну зручність керування.

  • ПІДРЕСОРЕНИЙ ПЕРЕДНІЙ ВЕДУЧИЙ МІСТ – За бажанням в моделях Forterra HD можна використовувати незалежну підвіску передньої осі. У комбінації з підресореною кабіною вона забезпечує приємну, комфортну їзду та постійний контакт коліс із ґрунтом для безперебійного тягового зусилля.

Кабіна

Комфорт водіння

Передня підвісна вісь складається з двох окремих і незалежно підвісних піввісь на Forterra HD. Через нижні підвіски вісь має більш високі поглинаючі і демпфувальні властивості, і тому досягаються більш низькі рівні вібрації.

Незалежний механізм підвіски технічно дуже схожий на багатоелементну підвіску автомобіля, тому рух в тракторах Forterra HD такий самий зручний, як і в легковому автомобілі.

Технічні параметри

МОДЕЛЬ Forterra Forterra HD
135 130 140 150
ДВИГУН
Тип 1605 1516 1616 1716
Сертифікована потужність (кВт) (2000/25/ЕС) 100,2 93,2 100,2 108,2
Сертифікована потужність (к.с.) (2000/25/ЕС) 136 127 136 147
Питома витрата палива при номінальній потужності (2200 об/хв), г/кВт*год. 240 239 240 246
Номінальні оберти (об/хв.) 2 200
Кількість циліндрів / клапанів 4 / 16
Паливна система Рядний 4-плунжерний з мех. приводом Рядний 4-плунжерний насос із електроприводом
Наповнення циліндрів турбонаддув
Діаметр циліндра / хід поршня (мм) 105/120
Об’єм циліндрів (см3) 4 156
Охолодження Вентилятор з приводом вязкісною муфтою
Макс-ний крутний момент (Нм) (2000/25/ЕС) 581 551 581 589
Запас крутного моменту, % 38 41 38 30
Питома витрата палива при макс. крутному моменті (1480 об/хв), г/кВт*год. 214 211 212 210
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Тип 4-ступінчаста з 3 ступінчастим підсилювачем, реверсивна 5-ступінчаста з 3-ступінчастим перемиканням під навантаженням
Реверс Механічний Гідравлічний, під навантаженням при швидкості до 10 км/год.
Переключення передач Повністю синхронізоване
Кількість передач (вперед / назад) 28/14 30/30
Швидкість (км / год) 40
ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ
Тип Незалежний, багатодискова муфта валу відбору потужності
Швидкість обертання заднього ВВП 540 / 540E / 1000/1000E, за бажанням 540/1000 залежна
Макс. потужність заднього ВВП (кВт) 82 78,6 84,2 91,7
Швидкість обертання переднього ВВП 1 000
Макс. потужність переднього ВВП (кВт) передача потуж-ності до 60 кВт передача потужності до 90 кВт
ГІДРАВЛІКА
Тип Електрогідравліка Bosch з HitchTronic, 2 допоміжних гідроциліндра
Трьохточкова навіска категорія II, за бажанням категорія III N
Управління Електронне
Макс. підйомне зусилля задньої навіски (кН) 77 85
Робочий тиск (МПа) 20 20+0,2
Продуктивність насосу (л/хв) 70 85 (шестеренчастий) / 120 (аксіальний)
Об’єм оливи в КПП (л) 52 60
Зовнішні виводи 6+1 або 4+1 8+1
Навішування Модульна регульована по висоті система навішування CBM з автоматичною фіксацією та навіскою для одновісного причепа (+ маятникова тяга)
Макс. підйомне зусилля фронт. навіски (кН) 35
КАБІНА
Підресорювання Жорстка стандарт / підресорюванням за бажанням
Люк Стандарт
Сидіння водія Zetor з пневматичним / механічним підресорюванням
Сидіння пасажира Стандарт з ременем безпеки
Багатофункціональна панель Стандарт
Рульове колесо Відкидне та телескопічне
Кондиціонер Ручне управління
ІНШІ ПАРАМЕТРИ
Максимальне тягове зусилля (кН) на бетоні, трактор в спорядженому стані з баластом, буксування до 15% 48 46 49 51
Система приводу 4WD
Передній ведучий міст Статичний Статичний / Підресорений
Рульове керування Гідростатичне
Гальма основні / стоянкові Гідростатичні
Гальма передні Приєднання передньої ведучої осі з допомогою гідравлічної муфти
Гальма причепу Гідравлічні / Пневматичні 2 + 1 за бажанням
Макс. передня противага (кг) 800 900
Макс. баласт задніх коліс (кг) 472
Об’єм баку(л) 180 240
Передні крила Фіксов/поворот Поворотні
Обігрів зад. скла та дзеркал Стандарт
Підготовка для радіо Стандарт
ГАБАРИТИ
Довжина (мм) 5 000 5 766
Вага без баласту (кг) 4 300 – 4 800 4 800 – 5 500
Макс. ширина (мм) 2 430 2 550
Макс. висота (мм) 2 775 2 803
Дорожній просвіт під балкою передньої осі 520(мм)
Колісна база (мм) 2 490 2 720
Колія передніх коліс (мм) 1590 – 2030 1924
Колія задніх коліс (мм) 1425 – 1800 1850
Передні колеса (мм) 420/70R24 (нерегульована колія)
Задні колеса (мм) 520/70R38 (нерегульована колія)
ІНШЕ ОБЛАДНАННЯ ПІД ЗАМОВЛЕННЯ
  • Альтернативна комбінація шин передніх і задніх коліс / регульована колія
  • Альтернативні передні і задні противаги
  • Підігрів заднього вікна та дзеркал
  • Передня триточкова навіска
  • Проблисковий маяк
  • Автомагнітола
  • Задній вал відбору потужності 540/1000 об / хв.
  • Альтернативна комбінація навісок — модульна система (CBM)
  • Альтернативне сидіння водія (пружинна / пневматична амортизація, виробник Mars / Grammer)
  • Вуглецевий фільтр кабіни (для роботи з хімікатами)
  • Цифрова панель приладів (у Forterrа 135 стандартно)
  • Фронтальний вал відбору потужності (ліво-або правообертовий)
Кабіна – опція Кабіна “BASIC”

  • сидіння Mars
  • пасажирське сидіння
  • фіксоване рульове колесо
  • аналогова панель приладів
  • заднє освітлення сидіння Mars
  • пасажирське сидіння
  • фіксоване рульове колесо
  • аналогова панель приладів
  • заднє освітлення
Кабіна “CLASSIC”

  • сидіння Grammer стандарт
  • пасажирське сидіння
  • регульоване рульове колесо
  • цифрова панель приладів
  • переднє і заднє робоче освітлення
  • кондиціонер повітря
  • підігрів дзеркал заднього виду і заднього скла
  • аудіосистема
Кабіна “LUX”

  • сидіння Grammer пневм.
  • пасажирське сидіння
  • регульоване рульове колесо
  • цифрова панель приладів
  • переднє і заднє робоче освітлення
  • кондиціонер повітря
  • підігрів дзеркал заднього виду і заднього скла
  • аудіосистема, радіо
Розробка та підтримка сайту - ТОВ "РОЯЛТІ ГРУПП"