Zetor Major 2019-03-14T12:28:08+00:00
Major CLMajor HS

MAJOR

Потужність

Трактор Major призначений для забезпечення найкращого поєднання потужності двигуна і ваги трактора. Таким чином, потужність трактора використовується без залишку.

Надійність

Конструкція машини проста, розумна і ефективна. Тому вони надзвичайно надійні і прості в обслуговуванні.

Ефективність

Трактори Major легко обслуговуються, з огляду на їх просту конструкцію. Навіть при великій потужності вони мають розумну витрату палива. В кінцевому рахунку, ви оціните їх ефективність.

Трактори Major

Major – універсальний колісний трактор, який ви любите відмінним співвідношенням ціна / продуктивність. Він зумовлений для об’єднання з сільськогосподарськими машинами і для транспортування. Майор призначений для невеликих і сімейних ферм. Це корисно для більш легкої роботи в лісі або для комунальних служб. Major – це тягач на все життя – завжди надійний, ефективний і має низький рівень обслуговування!

Major фотогалерея

Двигун

Перевірено в роботі

Серцем основних тракторів є перевірений чотирьох циліндровий двигун потужністю від 60 до 80 к.с., який зарекомендував себе навіть у складній роботі. Двигун відрізняється низькою витратою палива, високою надійністю і простою конструкцією. В роботі ви оціните низькі експлуатаційні витрати трактора і його легке і мале обслуговування.
Детальніше

ГІДРАВЛІКА

Надійна робота в усіх напрямках

Zetor Major трактори оснащені гідравлічною системою управління. Його перевагою є висока підйомна сила і плавне управління тригером, що забезпечує надійну і легку роботу. Ви оціните функцію гідравлічного замка при транспортуванні інструментів.
Дізнатися більше

Коробка передач

Висока довговічність і тривалий термін служби

Трактори Major CL оснащені чотириступінчастою реверсивною повністю синхронізованою коробкою передач з триступеневої редукторною коробкою передач. Крім того, Major HS оснащений двоступінчастим множником крутного моменту (PowerShift) і гідравлічним реверсом (PowerShuttle). Це дозволяє масштабувати шестерні таким чином, щоб ви могли підтримувати двигун на оптимальних швидкостях як в польових умовах, так і під час транспортування і, отже, підтримувати витрати палива на низьких рівнях ..
Деталі

Специфікація

Двигун

Перевірено на низьких оборотах

Zetor Major використовує всю свою потужність без залишку, з найкращою комбінацією потужності і вагою двигуна. Двигун відрізняється низькою витратою палива, високою надійністю і простою конструкцією.

0л

Чотирьох циліндровий дизельний двигун Common Rail з прямим вприскуванням

  • Потужність 60-80 л.с.

  • Об’єм 2,9 лс Common Rail

  • Чотирьох циліндровий дизельний двигун Common Rail з прямим уприскуванням

  • DOC-каталізатор (без фільтра DPF)

  • Зовнішнє охолодження EGR забезпечує стабільну роботу навіть в суворих умовах

  • Оптимізоване згоряння в двигуні приводить до більш низького теплового навантаження, більш низької витрати палива і більш високої міцності на розтягнення

  • Висока якість двигуна гарантує тривалий термін служби

Передача

Висока довговічність і тривалий термін служби

Трактори Major CL оснащені чотирьохступінчастою реверсивною повністю синхронізованою коробкою передач з трьохступеневою редукторною коробкою передач. Крім того, Major HS оснащений двохступінчастим множником крутного моменту (PowerShift) і гідравлічним реверсом (PowerShuttle). Це дозволяє масштабувати шестерні таким чином, щоб ви могли підтримувати двигун на оптимальних швидкостях як в польових умовах, так і під час транспортування і, отже, підтримувати витрату палива на низьких рівнях.

  • Максимальная швидкість 30 или 40 км/ч

  • Невибагливий сервіс

  • Основна коробка передач CL оснащена 12/12 швидкостями, а Major HS 24/12

  • До 6 швидкостей в робочому діапазоні 4-12 км / год

Переваги

  • Максимальна підйомна сила Major CL 24 кН

  • Максимальна підйомна сила Major HS 33 кН

  • Плавне керування тригером і функція гідравлічного замка при транспортуванні інструментів

  • Просте і безпечне поводження з додатками

  • Швидке підключення та агрегування

  • Функція гідравлічного замка при транспортуванні інструментів

0kH

Максимальна підйомна сила 33 кН

Гідравліка

Надійна робота в усіх напрямках

Гідравліка з механічним регулюванням надійно працює при будь-яких обставинах. Ви оціните плавний пусковий контроль, високу довговічність і довговічність. Трактор оснащений одностороннім, двостороннім або для основного HS до трисекційного додаткового комутатора з швидкороз’ємною муфтою.

Кабіна

Комфорт для кожної роботи

Велика Тракторна Кабіна простора, практична і забезпечує відмінну видимість. Цифрова приладова панель відображає всю важливу інформацію, необхідну для безперебійної роботи і роботи трактора. На тракторах Zetor можна встановити два типи даху. Стандартне обладнання – дах з вікном, що відчиняється. Посилена дах FOPS потрібно для тракторів, оснащених фронтальним навантажувачем.
  • Ідеальний вид з кабіни на всі боки і на робочі машини

  • Підвісне сидіння

  • Поворотний люк для кращого огляду при роботі з фронтальним навантажувачем

  • Просте управління машиною

  • Радіо і кондиціонер за запитом

Основні HS

  • Рульова колонка з регульованою передньою панеллю і рульовим колесом

  • Низький шум кабіни

  • Більше місця для зберігання

  • Підвісне сидіння водія з підлокітниками і більш висока спинка

  • Зручне складне пасажирське сидіння

Технічні параметри

МОДЕЛЬ

MAJOR 80

ДВИГУН

Тип Stage III A

1105

Сертифікована потужність кВт/к. с (2000/25/ЕС)

55,6 / 76

Номінальні оберти (об/хв.)

2 200

Питома витрата палива при номінальній потужності (2200 об/хв), г/кВт*год.

260

Кількість циліндрів / клапанів

4 / 8

Наповнення

Турбонадув

Паливна система

Рядний 4-плунжерний насос із мех. приводом

Діаметр циліндра / хід поршня (мм)

105 / 120

Об’єм циліндрів (см3)

4 156

Максимальний крутний момент – 2000/25/ЕС (Нм)

317

Коефіцієнт запасу крутного моменту (ЕСЕR24) (%)

35

Питома витрата палива при макс. крутному моменту (1480 об/хв), г/кВт*год.

222

КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Тип Механічна 4 ступінчаста, з 2 кратним понижуючим редуктором
Реверс Механічний під рульовим колесом
Переключення передач Повністю синхронізоване
Кількість передач (вперед / назад) 12 / 12
Швидкість (км / год) 30
ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ
Тип незалежний / залежний
Оберти заднього валу відбору потужності (об/хв.) 540 / 1 000
Макс. потужність заднього ВВП (кВт) 51
Оберти переднього валу відбору потужності (об/хв.) 1 000
Макс. потужність переднього ВОМ (кВт) 35
ГІДРАВЛІКА
Тип Механічна з позиційним регулюванням, комбінованим та силовим
Трьохточкова навіска категорія II
Максимальна вантажопід’ємність (кН) 26
Робочий тиск (МПа) 18
Продуктивність насосу гідравліки (л/хв) 50
Об’єм оливи в КПП (л) 35
Зовнішні виводи(швидкороз’ємні з‘єднання) 4+1, 2+1
Навіски Тягова балка, регульоване кріплення з ручною функцією
КАБІНА
Сидіння Механічне
Рульове керування Відкидне та телескопічне
Кондиціонер Ручне керування
ІНШІ ПАРАМЕТРИ
Система приводу 4WD
Керування Гідростатичне
Гальма основні / стоянкові масляні дискові з гідравлічним/механічним керуванням
Гальма причепу Гідравлічні або одношлангові за бажанням
Макс. передня противага (кг) 266
Макс. противага задніх коліс (кг) 256
Об’єм баку(л) 83
Підготовка для радіо Стандарт
ГАБАРИТИ
Вага (кг) 3 165 – 3 300
Макс. довжина (мм) 4 230
Макс. ширина (мм) 1 970
Макс. висота (мм) 2 580 – 2 624
Просвіт під переднім мостом (мм) 393
Колісна база (мм) 2 210
Колія передніх коліс (мм) 1 500 – 1 800
Колія задніх коліс (мм) 1 437 – 1 812
Передні колеса (мм) 280/85-24 (11,2-24)
Задні колеса (мм) 420/85-30 (16,9-30)
ІНШЕ ОБЛАДНАННЯ ПІД ЗАМОВЛЕННЯ
  • кожух кардана
  • зовнішні гідророз’єми 2+1
  • кондиціонер
  • альтернативні колеса
  • сигнальний маяк
  • обороти заднього ВВП 540/540E
  • повітряний компресор
  • пневматичні гальма причепа одно-шлангові