Zetor Crystal 2019-05-07T11:35:02+00:00
Сильний Міцний Ефективний

CRYSTAL

Сила

Збалансована конфігурація шестициліндрового двигуна і загальна маса трактора забезпечують достатню силу для важких робочих навантажень.

Міцність

У вітер і в дощ. Влітку і взимку. Вдень і вночі. Zetor Crystal не чекає ідеальних умов. Кожну хвилину він працює для вас з максимальною продуктивністю.

Ефективність

Низька витрата палива, цінова доступність запасних частин, швидкий і якісний сервіс по всьому світу. Надійний напарник, вірну службу якого ви завжди оціните.

Трактор Crystal

РОБОТЯГА З ШІСТЬМА ЦИЛІНДРАМИ ПІД КАПОТОМ

CRYSTAL – просте обслуговування і потужний двигун, функціональна та зручна кабіна з мінімальним рівнем шуму, низькі витрати на технічне обслуговування та експлуатацію. Всі ці фактори роблять трактор CRYSTAL надійним напарником для тяжкої роботи.

Crystal фотогалерея

Двигун

Потужний, надійний, екологічний

Високу продуктивність гарантують шестициліндрові двигуни потужністю 144 і 163 кінських сил. В основі всіх двигунів серії Crystal – перевірена концепція чотиритактних шестициліндрових дизельних двигунів з 24 клапанами і упорскуванням палива Common Rail. Масивний блок двигуна утворює компактну частину несучої структури трактора, здатної витримувати високі навантаження від навісних машин. Великий запас крутного моменту забезпечує гнучкість двигуна та тим самим – широту операційного поля в рамках включеної передачі і мінімальну потребу в її перемиканні.
Система очищення вихлопних газів на основі технології SCR (Selective Catalytic Reduction) – виборча система очищення вихлопних газів, в якій використовується реагент AdBlue. Реагент, що знаходиться в спеціальному баку, впорскується в потік відпрацьованих газів. Небезпечні молекули NOx проходячи через систему і реагуючи в каталізаторі із аміаком перетворюються в нешкідливі азот і воду. Дана система не тільки знижує кількість шкідливих викидів, але і веде до значної економії палива в порівнянні з двигунами старішої конструкції. Завдяки цьому, ви не тільки бережете здоров’я своє і своїх дітей, але й заощаджуєте на експлуатації трактора.

Дизайн

По дизайну тракторів ZETOR Crystal продовжує традиції легендарної найпершої моделі CRYSTAL, що вироблялася з 1964 року і завоювала захоплені відгуки користувачів по всьому світу. Натхненням для нового ZETOR CRYSTAL стали загострені грані первісної моделі CRYSTAL, а також правильні геометричні форми кристалів. Елегантність найсильнішого трактора в лінійці продукції ZETOR поєднує в собі багату історію бренду з сучасними тенденціями продуктового дизайну.

Коробка передач

Тривалий термін служби

Коробка передач розроблена з акцентом на простоту обслуговування, логічність схеми перемикання швидкостей, низькі втрати при передачі високої потужності і виняткову, роками перевірену довговічність.
Коробка передач забезпечує 30 швидкостей переднього і 30 швидкостей заднього ходу. Обслуговування трактора полегшує триступеневий збільшувач крутного моменту без розриву потоку потужності (PowerShift), гідравлічний реверсор (PowerShuttle) і кнопка муфти на важелі перемикання швидкостей (PowerClutch).
Пара мокрих пластинчастих муфт зчеплення надійна, з гарантією тривалого термінуслужби. Найбільш використовуваний в роботі діапазон містить 14 ступенів передач – більше, ніж у конкурентів.

Специфікація

Двигун

Потужний, надійний, екологічний

Високу продуктивність гарантують шестициліндрові двигуни потужністю 144 і 163 кінських сил. В основі всіх двигунів серії Crystal – перевірена концепція чотиритактних шестициліндрових дизельних двигунів з 24 клапанами і упорскуванням палива Common Rail. Масивний блок двигуна утворює компактну частину несучої структури трактора, здатної витримувати високі навантаження від навісних машин. Великий запас крутного моменту забезпечує гнучкість двигуна та тим самим – широту операційного поля в рамках включеної передачі і мінімальну потребу в її перемиканні.
Система очищення вихлопних газів на основі технології SCR (Selective Catalytic Reduction) – виборча система очищення вихлопних газів, в якій використовується реагент AdBlue. Реагент, що знаходиться в спеціальному баку, впорскується в потік відпрацьованих газів. Небезпечні молекули NOx проходячи через систему і реагуючи в каталізаторі із аміаком перетворюються в нешкідливі азот і воду. Дана система не тільки знижує кількість шкідливих викидів, але і веде до значної економії палива в порівнянні з двигунами старішої конструкції. Завдяки цьому, ви не тільки бережете здоров’я своє і своїх дітей, але й заощаджуєте на експлуатації трактора.

0л

Робочий об’єм 6,1 л дозволяє досягти відмінної продуктивності та високого ККД

  • РОБОЧИЙ ОБ’ЄМ 6,1 Л ДОЗВОЛЯЄ ДОСЯГТИ ВІДМІННОЇ ПРОДУКТИВНОСТІ ТА ВИСОКОГО ККД

  • НИЗЬКІ ВИТРАТИ ПАЛИВА, ЗАВДЯКИ ЧОМУ ДОСЯГАЄТЬСЯ ДОВГОСТРОКОВА ЕКОНОМІЯ

  • НАЙВИЩА ЯКІСТЬ ГАРАНТУЄ ТРИВАЛИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ

  • НИЗЬКИЙ РІВЕНЬ ШУМУ СПРИЯЄ КОМФОРТНІЙ ЇЗДІ

  • ХАРАКТЕРИСТИКА ПОТУЖНОСТІ, ТИПОВА ДЛЯ ШЕСТИЦИЛІНДРОВИХ ДВИГУНІВ, ГАРАНТУЄ ВИСОКИЙ КРУТНИЙ МОМЕНТ, ПРИ НИЗЬКИХ ОБЕРТАХ, ЗАВДЯКИ ЧОМУ СПРОЩУЄ РОБОТОТУ НАВІТЬ З ТЯЖКИМИ ЗАГРЕГАТОВАНИМИ МАШІНАМИ

  • ДВИГУНИ ВІДПОВІДАЮТЬ ЧІТКИМ СТАНДАРТАМ РІВНЯ ВИКИДІВ STAGE III B

  • НИЗЬКИЙ РІВЕНЬ ШКІДЛИВИХ ВИКИДІВ, А ТАКОЖ МАЛІ ВИТРАТИ ПАЛИВА ЗАВДЯКИ СИСТЕМІ УПОРСКУВАННЯ COMMON RAIL

  • МАКСИМАЛЬНИЙ РІВЕНЬ ОЧИЩЕННЯ ПРОДУКТІВ ЗГОРАННЯ ЗАВДЯКИТЕХНОЛОГІЇ SCR

  • АВТОНОМІЯ ЕКСПЛУАТАЦІЇ (БАКА 300 Л ДОСИТЬ НА ЦІЛИЙ РОБОЧИЙ ДЕНЬ)

Коробка передач

Тривалий термін служби

Коробка передач розроблена з акцентом на простоту обслуговування, логічність схеми перемикання швидкостей, низькі втрати при передачі високої потужності і виняткову, роками перевірену довговічність.
Коробка передач забезпечує 30 швидкостей переднього і 30 швидкостей заднього ходу. Обслуговування трактора полегшує триступеневий збільшувач крутного моменту без розриву потоку потужності (PowerShift), гідравлічний реверсор (PowerShuttle) і кнопка муфти на важелі перемикання швидкостей (PowerClutch).
Пара мокрих пластинчастих муфт зчеплення надійна, з гарантією тривалого термінуслужби. Найбільш використовуваний в роботі діапазон містить 14 ступенів передач – більше, ніж у конкурентів.

  • ВЛАСНЕ ВИРОБНИЦТВО ТА РЕТЕЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ, ЯК ГАРАНТІЯ ВИСОКОЇ ЯКОСТІ

  • ЯКІСНІ, МІЦНІ МАТЕРІАЛИ, ЩО СТВОРЮЮТЬ ТРИВАЛИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ

  • ЗНАЧНА ВАРІАБЕЛЬНІСТЬ ПРОПОНОВАНИХ РІШЕНЬ ДЛЯ НАЙБІЛЬШ РІЗНИХ ПОТРЕБ

  • ПІДТРИМКА ОПТИМАЛЬНИХ ОБЕРТІВ ДВИГУНА ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ РОБОТИ

  • ЧОТИРИ НЕЗАЛЕЖНИХ ШВИДКОСТІ ОБЕРТАННЯ ВВП, ПРОПОНОВАНІ В ЯКОСТІ СТАНДАРТУ

HitchTronic

Електрогідравліка оснащена системою HITCHTRONIC – автоматичне регулюванням задньої трьохточкової навіски. При використанні цієї системи немає необхідності задавати види регулювання і їх чутливість. Система регулювання сама вимірює опір ґрунту ів залежності від поточних параметрів налаштовує триточкову навіску.

0%

Система HitchTronic підвищує продуктивність праці і знижує витрати палива приблизно на 5-7%.

Гідравліка

Сила та точність

Два допоміжних гідроциліндра забезпечують не тільки рівномірне навантаження на трактор, але і максимальну підйомну силу 85кН. Трисекційний гідророзподільник з швидкороз’ємними муфтами і клапаном вільного зливу із гідромотора дозволяє агрегатувати різні типи пристроїв. Використана ефективна система управління оранкою EHR Hitchtronic.

  • МАКСИМАЛЬНА ПІДЙОМНА СИЛА 85 КН

  • СПРОЩЕННЯ ЩОДЕННОЇ РОБОТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ТОЧНОГО КОНТРОЛЮ ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ

  • ЧУДОВА ПРОПУСКНА ЗДАТНІСТЬ ЗОВНІШНЬОГО КОНТУРУ ГІДРАВЛІКИ

  • ПРОСТА СИСТЕМА, ЯКА ГАРАНТУЄ БЕЗВІДМОВНУ ЕКСПЛУАТАЦІЮ

Кабіна

Першокласна оглядовість

Підресорена кабіна і тихий двигун – два основних елементи комфортної їзди на новому Zetor Crystal. Конструкція кабіни відповідає суворим вимогам стандартів безпеки і в змозі забезпечити захист навіть при перевертанні трактора. Для полегшення роботи з навантажувачем можна використовувати люк на даху, що відкривається.

  • ПРОСТЕ ІНТУЇТИВНЕ КЕРУВАННЯ ТРАКТОРОМ БЕЗ СКЛАДНИХ НАЛАШТУВАНЬ

  • ЗНИЖЕНИЙ РІВЕНЬ ШУМУ В КАБІНІ ТА ЛЮК У ДАХУ, ЯКИЙ ВІДКРИВАЄТЬСЯ, ДЛЯ ІДЕАЛЬНОГО КОМФОРТУ

  • ЗРУЧНИЙ ОГЛЯД – У ВСІХ НАПРЯМАХ, ВСІХ АГРЕГАТОВАНИХ ПРИСТРОЇВ
Міст

Ведучий передній міст моделей Zetor Crystal складається з двох окремих напівосей з незалежним підресорюванням. Він відрізняється винятковою надійністю та великим резервом витривалості щодо тривалого впливу навантаження. Підресорювання коліс виконано за допомогою запатентованої трапецієподібної підвіски. Ведучий передній міст оснащений 100% блокуванням диференціалу з гідравлічним управлінням.

  • ВИСОКИЙ КОМФОРТ ЇЗДИ ЗА БУДЬ-ЯКИХ ОБСТАВИН

  • ЗАВДЯКИ ВИСОКІЙ АМОРТИЗАЦІЙНІЙ ЗДАТНОСТІ СУТТЄВО ЗМЕНШУЮТЬСЯ ВІБРАЦІЇ

  • ВІДМІННИЙ ЗВ’ЯЗОК З ПЕРЕДНІМИ КОЛЕСАМИ ДЛЯ КОНТРОЛЮ ЇЗДИ
  • ЗАПАТЕНТОВАНА ПІДВІСКА ТА ПІДРЕСОРЮВАННЯ ОБОХ КОЛІС

Технічні параметри

МОДЕЛЬ HD 150 HD 170
ДВИГУН
Тип TCD 6.1 L6/ Tier 4 Final
Сертифікована потужність (кВт) (2000/25/EC) 110/150 126/171
Сертифікована потужність (к.с.) (2000/25/EC) 106/144 120/163
Питома витрата палива при номінальній потужності (2200 об/хв), г/кВт*год. 233,2 226,3
Номінальні оберти (об/хв.) 2 100
Кількість циліндрів / клапанів 6/24
Наповнення циліндрів Турбонаддув
Система вприску палива Common Rail
Додаткова очистка відпрацьованих газів Селективна каталітична нейтралізація (SCR)
Діаметр циліндра / хід поршня (мм) 101/126
Об’єм циліндрів (см³) 6, 057
Охолодження Вентилятор з приводом в’язкісною муфтою
Mаксимальний крутний момент (Нм) (2000/25/ЕС) 650 739
Запас крутного моменту (%) (2000/25/ЕС) 38 36
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Тип Реверсивна 5-ступінчаста з 3-ступінчастим автоматичним збільшувачем крутного моменту
Реверс PowerShuttle – під навантаженням при швидкості до 10 км / год
Перемикання передач Повністю синхронізоване
Кількість передач (вперед / назад) 30/30
Швидкість (км / год) 40
ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ
Тип Незалежний, багатодискова муфта валу відбору потужності із запуском зворотнім зв’язком
Швидкість обертання заднього ВВП 540 / 540E / 1 000 / 1 000E, за бажанням 540 / 1 000 залежна
Макс. потужність заднього ВВП (кВт)

93,7 / 127,4

101,6 / 138

Швидкість обертання переднього ВВП 1000 об/хв
Макс. потужність переднього ВВП (кВт/к.с.) передача потужності до 90 / 122,4
ГІДРАВЛІКА
Тип Електрогідравліка Bosch з HitchTronic, 2 допоміжних вала
Триточкова навіска категорія III
Управління Електронне
Максимальна підйомне зусилля задньої навіски (кН) 85
Максимальна підйомне зусилля передньої навіски (кН) 35,9
Робочий тиск (МПа) 20
Продуктивність гідронасосу (л/хв) 85
Зовнішні гідророз’єми 6 + 1
Навішування Модульна регульована по висоті система навішування CBM з автоматичною фіксацією та навіскою для одновісного причепа (+ маятникова тяга)
КАБІНА
Підресорювання Жорстка / з підресорюванням
Люк Стандарт
Сидіння Zetor з пневматичним / механічним підресорюванням
Сидіння пасажира Стандарт з ременем безпеки
Рульове колесо Відкидне та телескопічне
Кондиціонер Так
Рівень шуму (дБ) 73,2
ІНШІ ПАРАМЕТРИ
Максимальне тягове зусилля (кН) на бетоні, трактор в спорядженому стані з баластом, буксування до 15%

53

54

Система приводу 4WD
Передній ведучий міст Жорсткий / Підресорений (за бажанням)
Рульове керування Гідростатичне
Гальма основні / стоянкові Основні – задні 5 – пластинчасті з автоматичним з’єднанням ВПМ
Стоянкові – з механічним керуванням
Гальма передні З приєднанням ВПМ
Гальма причепу гідравлічні / пневматичні – одноконтурні / двохконтурні
Макс. передня противага (кг) 900
Макс. противага задніх коліс (кг) 472
Об’єм баку(л) 300
Передні крила Динамічні
Обігрів зад. скла та дзеркал Стандарт
Підготовка для радіо Стандарт
ГАБАРИТИ
Довжина (мм) 5 410
Вага (кг) (без противаг) 5 760 – 6 500
Макс. ширина (мм) 2 550
Mакс. висота (мм) 3 045
Дорожній просвіт (мм) 400 – 522
Колісна база (мм) 2 850
Колія передніх коліс (мм) 1 974
Колія задніх коліс (мм) 1 925
Передні колеса (мм) 540/65 R24
Задні колеса (мм) 600/65 R38
Розробка та підтримка сайту - ТОВ "РОЯЛТІ ГРУПП"