Zetor Crystal 2019-03-14T12:25:43+00:00
Ефективний Сильний Надійний

CRYSTAL

Потужність

Шестициліндровий двигун і вагова пропорційна вага придають трактору достатню потужність для обробки важкого робочого навантаження.

Надійність

На вітрі і під дощем. Зимою і влітку. День чи ніч. Zetor Crystal не очікує ідеальних умов. У кожен момент часу він забезпечує масимальну потужність.


Ефективність

Кожен партнер повинен іноді додавати сил. Але Zetor здивує вас низьким споживанням. Запасні частини доступні. Ви можете швидко і якісно обслуговувати по всьому світу.

Трактор Crystal

Crystal – це надійний партнер для важкої роботи. Його потужний двигун не підведе. Це просто контролюється. У просторій каюті вам сподобається комфорт і проникливість.

Crystal фотогалерея

Двигун

Потужний, надійний, екологічно чистий

Високопродуктивні 6-циліндрові двигуни потужністю 144 и 163 л.с.забезпечують максимальне зчеплення трактора. Всі двигуни Crystal Tractors засновані на перевіреній концепції чотирьохтактних шестициліндрових дизельних двигунів, оснащених 24 клапанами и Common Rail.
Детальніше

УНІКАЛЬНИЙ

Надійна конструкція

Новий ZETOR CRYSTAL був натхненний гострими краями оригінального CRYSTAL і регулярними геометричними формами реальних кристалів. Найсильніший трактор в портфелі ZETOR поєднує традиції, багату історію з сучасними тенденціями.
Дізнатися більше

Передача

Високий термін служби і якість

Коробка передач спроектована з упором на простоту управління, логічну передачу і низьку втрату високої потужності. Перевірене рішення гарантує тривалий термін служби.
Деталі

Специфікація

Двигун

Потужний, надійний, екологічно чистий

Високопродуктивні двигуни потужністю 144 і 163 кінських сил з 6 циліндрами забезпечують максимальне зчеплення трактора. Всі двигуни Crystal Tractors засновані на перевіреній концепції чотирьохтактних шестициліндрових дизельних двигунів, оснащених 24 клапанами і Common Rail.

Міцний блок двигуна утворює компактну частину тракторної конструкції трактора, яка здатна витримувати великі навантаження з транспортуючої машини.

Високе значення відключення крутного моменту гарантує еластичність двигуна, а також широке поле роботи в межах номінальної швидкості. Все це з мінімальною необхідністю сортування.

0л

Споживання 6.1 л забезпечує відмінну продуктивність и високу ефективність

  • Перевірена технологія від виробника традиційних дизельних двигунів

  • Висока якість гарантує тривалий термін служби

  • Низьке споживання приводить до довготривалої економії

  • Двигуни відповідають строгим правилам викидів рівня III B

  • Система Common Rail гарантує низькі витрати частин і викидів і низькі витрати палива

Система очищення вихлопних газів SCR зменшує кількість викидів, що виділяються трактором, і в той же час призводить до значної економії палива в порівнянні з більш старими конструкціями двигунів. Ось чому ви захищаєте своє здоров’я і здоров’я своїх дітей, економлячи при цьому свої операційні витрати.

Передача

Висока довговічність

Коробка передач спроектована з упором на простоту управління, логічну передачу і низьку втрату високої потужності. Протягом багатьох років тривалий термін служби.

Пара мокрих лайнерних муфт надійна і має великий термін служби. У більшості використовуваних робочих діапазонах доступно 14 передач

  • Користувацьке виготовлення і детальний контроль гарантують високу якість

  • Перевірені і міцні матеріали забезпечують тривалий термін служби

  • Двигун з оптимальною швидкістю забезпечує ефективну продуктивність

  • Ряд пропонованих рішень задовольнить найрізноманітніші потреби

Полегшення роботи трактора

Силова муфта

Кнопка зчеплення на важелі перемикання передач

Зрушення потужності

Трьохступеневий множник крутного мементу

Потужність човника

Гідравлічний реверс

HitchTronic

Електрогідравліка оснащена системою автоматичного управління підвіскою HitchTronic з трьохточечною підвіскою.При використанні цієї системи немає необхідності встановлювати різні типи управління і їх необхідну чутливість.Сама система управління вимірює опір ґрунту і регулює налаштування трьохточечного зчіпного пристрою відповідно до фактичних значень.

0%

Система HitchTronic підвищує продуктивність вашої роботи, знижуючи витрату палива приблизно на 5-7%.

Гідравліка

Сила і точність

Рівне навантаження трактора і максимальне підйомне зусилля 85 кН забезпечують два допоміжних циліндра. Трисекційний допоміжний розподільний щит, оснащений швидкороз’ємною муфтою для відходів з обертовим гідравлічним двигуном, дозволяє використовувати різні типи агрегації. Звичайно, є інтегрована система Hitchtronic EHR.

  • Максимальна підйомна сила 85 кН

  • Спростіть повсякденну роботу з точним контролем функцій управління

  • Відмінна пропускна здатність зовнішнього гідравлічного масла

  • Проста система забезпечує безперебійну роботу

Кабіна

Чудовий вигляд

Водіння в новому Zetor Crystal зручно. Розгортання кабіни забезпечує ідеальну видимість, а тиха робота двигуна буквально здивує вас. Конструкція кабіни відповідає суворим вимогам стандартів безпеки і захищає вас від перекидання трактора. Для полегшення роботи з навантажувачем ви також можете використовувати люк, який відкривається.

  • Просте та інтуїтивне управління трактором без складних налаштувань

  • Знижений шум кабіни і люк, який відкривається в даху

  • Кабіна, яка призначена для максимального комфорту

  • Зручний вид в усіх напрямках і всіх використовуваних агрегатів

Підвіска

Високий термін служби і якість

Передня підвіска Zetor Crystal складається з двох окремих і незалежних підвісних піввісь. У той же час він оснащений 100% -им лопатевим і гідравлічним блокуванням диференціалу. Передня вісь характеризується винятковою жорсткістю і великою стійкістю до тривалої напруги. Запатентована трапецієвидна підвіска забезпечує відмінну підвіску.

  • Ви можете насолоджуватися високим комфортом їзди в будь-який час

  • Відмінний зворотній зв’язок з передніми колесами

  • Запатентована підвіска і підвіска обох коліс буде оцінена в складній місцевості

Технічні параметри

МОДЕЛЬ CRYSTAL 150 CRYSTAL 160
ДВИГУН
Тип TCD 6.1 L6, Stage III B
Сертифікована потужність (кВт) (2000/25/EC) 110/150 126/171
Сертифікована потужність (к.с.) (2000/25/EC) 106/144 120/163
Питома витрата палива при номінальній потужності (2200 об/хв), г/кВт*год. 233,2 226,3
Номінальні оберти (об/хв.) 2 100
Кількість циліндрів / клапанів 6/24
Наповнення циліндрів Турбонаддув
Система вприску палива Common Rail
Додаткова очистка відпрацьованих газів Селективна каталітична нейтралізація (SCR)
Діаметр циліндра / хід поршня (мм) 101/126
Об’єм циліндрів (см³) 6, 057
Охолодження Вентилятор з приводом в’язкісною муфтою
Mаксимальний крутний момент (Нм) (2000/25/ЕС) 664 739
Запас крутного моменту (%) (2000/25/ЕС) 38 36
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Тип Реверсивна 5-ступінчаста з 3-ступінчастим автоматичним збільшувачем крутного моменту
Реверс PowerShuttle – під навантаженням при швидкості до 10 км / год
Перемикання передач Повністю синхронізоване
Кількість передач (вперед / назад) 30/30
Швидкість (км / год) 40
ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ
Тип Незалежний, багатодискова муфта валу відбору потужності із запуском зворотнім зв’язком
Швидкість обертання заднього ВВП 540 / 540E / 1 000 / 1 000E, за бажанням 540 / 1 000 залежна
Макс. потужність заднього ВВП (кВт)

93,7

101,6

Швидкість обертання переднього ВВП 1000 об/хв
Макс. потужність переднього ВВП (кВт) передача потужності до 90 кВт
ГІДРАВЛІКА
Тип Електрогідравліка Bosch з HitchTronic, 2 допоміжних вала
Триточкова навіска категорія III
Управління Електронне
Максимальна підйомне зусилля задньої навіски (кН) 85
Максимальна підйомне зусилля передньої навіски (кН) 35
Робочий тиск (МПа) 20
Продуктивність гідронасосу (л/хв) 85
Зовнішні гідророз’єми 6 + 1
Навішування Модульна регульована по висоті система навішування CBM з автоматичною фіксацією та навіскою для одновісного причепа (+ маятникова тяга)
КАБІНА
Підресорювання Жорстка / з підресорюванням
Люк Стандарт
Сидіння Zetor з пневматичним / механічним підресорюванням
Сидіння пасажира Стандарт з ременем безпеки
Рульове колесо Відкидне та телескопічне
Кондиціонер Так
Рівень шуму (дБ) 73,2
ІНШІ ПАРАМЕТРИ
Максимальне тягове зусилля (кН) на бетоні, трактор в спорядженому стані з баластом, буксування до 15%

53

54

Система приводу 4WD
Передній ведучий міст Жорсткий / Підресорений (за бажанням)
Рульове керування Гідростатичне
Гальма основні / стоянкові Основні – задні 5 – пластинчасті з автоматичним з’єднанням
ВПМ Стоянкові – з механічним керуванням
Гальма передні З приєднанням ВПМ
Гальма причепу гідравлічні / пневматичні – одношлангові / двохшлангові
Макс. передня противага (кг) 900
Макс. противага задніх коліс (кг) 472
Об’єм баку(л) 300
Передні крила Динамічні
Обігрів зад. скла та зеркал Стандарт
Підготовка для радіо Стандарт
ГАБАРИТИ
Довжина (мм) 5 770
Вага (кг) (без противаг) 4 800 – 5 840
Макс. ширина (мм) 2 550
Mакс. висота (мм) 2 875 – 2 970
Дорожній просвіт під балкою передньої осі (мм) 515 – 570
Колісна база (мм) 1 974
Колія задніх коліс (мм) 1 925
Передні колеса (мм) 540/65 R24
Задні колеса (мм) 600/65 R38