• ПОТУЖНІСТЬ

    Збалансована конфігурація шестициліндрового двигуна і загальна маса трактора забезпечують достатню силу для важких робочих навантажень.

  • НАДІЙНІСТЬ

    Низька витрата палива, цінова доступність запасних частин, швидкий і якісний сервіс по всьому світу. Надійний напарник, вірну службу якого ви завжди оціните.

  • Ефективність

    У вітер і в дощ. Влітку і взимку. Вдень і вночі. Zetor Crystal не чекає ідеальних умов. Кожну хвилину він працює для вас з максимальною продуктивністю.

ТРАКТОР CRYSTAL

Потужний помічник з 6-ма ЦИЛІНДРАМИ ПІД КАПОТОМ
ZETOR CRYSTAL – просте обслуговування і потужний двигун, функціональна та зручна кабіна з мінімальним рівнем шуму, низькі витрати на технічне обслуговування та експлуатацію. Всі ці фактори роблять трактор CRYSTAL надійним напарником для тяжкої роботи.

ДВИГУН

Потужний, надійний, екологічний

Високу продуктивність гарантують шестициліндрові двигуни потужністю 144 і 163 к. с. В основі всіх двигунів серії Crystal – перевірена концепція чотиритактних шестициліндрових дизельних двигунів з 24 клапанами і системою вприскування палива Common Rail. Масивний блок двигуна утворює компактну частину несучої структури трактора, здатної витримувати високі навантаження від навісних машин. Великий запас крутного моменту забезпечує гнучкість можливостей двигуна, та збільшуючи у такий спосіб широту операційного поля в рамках включеної передачі і мінімальну потребу в її перемиканні.
Система очищення вихлопних газів на основі технології SCR (Selective Catalytic Reduction) – селективна система очищення вихлопних газів, в якій використовується реагент AdBlue. Реагент, що знаходиться в спеціальному баку, впорскується в потік відпрацьованих газів. Небезпечні молекули NOx, проходячи через систему і реагуючи в каталізаторі із аміаком, перетворюються в нешкідливі азот і воду. Дана система не тільки знижує кількість шкідливих викидів, але і веде до значної економії палива в порівнянні з двигунами старої конструкції. Завдяки цьому ви не тільки бережете здоров’я своє і своїх дітей, але й заощаджуєте на експлуатації трактора.

Робочий об’єм 6,1 л дозволяє досягти відмінної продуктивності та високого ККД.

ТРАНСМІСІЯ

ТРИВАЛИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ

Коробка передач розроблена з акцентом на простоту обслуговування, логічність схеми перемикання швидкостей, низькі втрати при передачі високої потужності і виняткову, роками перевірену довговічність. Трансмісія забезпечує 30 швидкостей переднього і 30 швидкостей заднього ходу. Керування трактором полегшують триступеневий збільшувач крутного моменту без розриву потоку потужності (PowerShift), гідравлічний реверсор (PowerShuttle) і кнопка муфти на важелі перемикання швидкостей (PowerClutch). Пара мокрих пластинчастих муфт зчеплення є надійною та має гарантію тривалого терміну служби. Найбільш використовуваний в роботі діапазон містить 14 ступенів передач – більше, ніж у конкурентів.
● ВЛАСНЕ ВИРОБНИЦТВО ТА РЕТЕЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ, ЯК ГАРАНТІЯ ВИСОКОЇ ЯКОСТІ
● ЯКІСНІ, МІЦНІ МАТЕРІАЛИ, ЩО СТВОРЮЮТЬ ТРИВАЛИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ
● ЗНАЧНА ВАРІАБЕЛЬНІСТЬ ПРОПОНОВАНИХ РІШЕНЬ ДЛЯ НАЙБРІЗНОМАНТНІШИХ ПОТРЕБ
● ПІДТРИМКА ОПТИМАЛЬНИХ ОБЕРТІВ ДВИГУНА ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ РОБОТИ
● ЧОТИРИ НЕЗАЛЕЖНІ ШВИДКОСТІ ОБЕРТАННЯ ВВП, ЩО ПРОПОНОВАНІ В ЯКОСТІ СТАНДАРТУ

ГІДРАВЛІКА

Сила та точність

Два допоміжні гідроциліндри забезпечують не тільки рівномірне навантаження на трактор, але й максимальну вантажопідйомність у 8500 кг. Трисекційний гідророзподільник зі швидкороз’ємними муфтами і клапаном вільного зливу із гідромотора дозволяє агрегатувати різні типи пристроїв. Використана ефективна система управління оранкою EHR HitchTronic.
● Максимальна вантажопідйомність у 8500 кг.
● Спрощення щоденної роботи за допомогою точного контролю функції управління.
● Чудова пропускна здатність зовнішнього контуру гідравліки.
● Проста система, яка гарантує безвідмовну експлуатацію.

HitchTronic

Електрогідравліка оснащена системою HitchTronic – автоматичним регулюванням задньої триточкової навіски. При використанні цієї системи немає необхідності задавати види регулювання та їх чутливість. Система регулювання сама вимірює опір ґрунту та залежно від поточних параметрів налаштовує триточкову навіску. Система HitchTronic підвищує продуктивність праці і знижує витрати палива приблизно на 5-7%.

ПЕРЕДНІЙ МІСТ

Ведучий передній міст моделей ZETOR Crystal складається з двох окремих півосей з незалежним підресорюванням. Він відрізняється винятковою надійністю та великим резервом витривалості щодо тривалого впливу навантаження. Підресорювання коліс виконано за допомогою запатентованої трапецієподібної підвіски. Ведучий передній міст оснащений 100% блокуванням диференціалу з гідравлічним управлінням.
● Високий комфорт їзди за будь-яких обставин.
● Завдяки високій амортизаційній здатності суттєво зменшуються вібрації.
● Відмінний зв’язок з передніми колесами для контролю їзди.
● Запатентована підвіска та підресорювання обох коліс.

ДИЗАЙН

З погляду на дизайн трактор ZETOR Crystal продовжує традиції легендарної найпершої моделі Crystal, що вироблялася з 1964 року і завоювала захоплені відгуки користувачів по всьому світу. Натхненням для нового ZETOR Crystal L стали загострені грані первісної моделі Crystal, а також правильні геометричні форми кристалів. Елегантність найсильнішого трактора в лінійці продукції ZETOR поєднує в собі багату історію бренду з сучасними тенденціями продуктового дизайну.

КАБІНА

Першокласна оглядовість

Підресорена кабіна і тихий двигун – два основні елементи комфортної їзди на новому ZETOR Crystal. Конструкція кабіни відповідає суворим вимогам щодо стандартів безпеки і в змозі забезпечити захист навіть при перевертанні трактора. Для полегшення роботи з навантажувачем можна використовувати люк на даху, що відкривається.
● Просте інтуїтивне керування трактором без складних налаштувань.
● Для створення ідеального комфорту - знижений рівень шуму в кабіні та люк у даху, що відкривається.
● Зручний огляд у всіх напрямках - можливість зручного спостереження за всіма агрегатованими пристроями.

СПЕЦИФІКАЦІЯ

Двигун

  • Робочий об’єм 6,1 л дозволяє досягти відмінної продуктивності та високого ККД.
  • Низькі витрати палива, сприяють довгостроковій економії.
  • Найвища якість гарантує тривалий термін служби.
  • Низький рівень шуму сприяє комфортній їзді.
  • Характеристика потужності, що є типовою для шестициліндрових двигунів, гарантує високий крутний момент при низьких обертах, завдяки чому спрощує роботу навіть з тяжкими загрегатованими машинами.
  • Двигуни відповідають чітким стандартам рівня викидів stage ІІІ В.
  • Низький рівень шкідливих викидів, а також малі витрати палива досягаються завдяки системі вприскування Сommon Rail.
  • Технології SCR забезпечує максимальний рівень очищення продуктів згоряння.
  • Автономія експлуатації (бак ємкістю 300 л вміщує достатню кількість палива, що вистачає на цілий робочий день).

ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ

МОДЕЛЬ HD 150 HD 170
Двигун
Тип TCD 6.1 L6/ Tier 4 Final
Сертифікована потужність (кВт) (2000/25/EC) 110/150 P126/171
Сертифікована потужність (к.с.) (2000/25/EC) 106/144 120/163
Питома витрата палива при номінальній потужності (2200 об/хв), г/кВт*год. 233,2 226,3
Номінальні оберти (об/хв.) 2 100
Кількість циліндрів / клапанів 6/24
Наповнення циліндрів Турбонаддув
Система вприску палива Common Rail
Додаткова очистка відпрацьованих газів Селективна каталітична нейтралізація (SCR)
Діаметр циліндра / хід поршня (мм) 101/126
Об’єм циліндрів (см³) 6, 057
Охолодження Вентилятор з приводом в’язкісною муфтою
Mаксимальний крутний момент (Нм) (2000/25/ЕС) 650 739
Запас крутного моменту (%) (2000/25/ЕС) 38 36
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Тип Реверсивна 5-ступінчаста з 3-ступінчастим автоматичним збільшувачем крутного моменту
Реверс PowerShuttle – під навантаженням при швидкості до 10 км / год
Перемикання передач Повністю синхронізоване
Кількість передач (вперед / назад) 30/30
Швидкість (км / год) 40
ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ
Тип Незалежний, багатодискова муфта валу відбору потужності із запуском зворотнім зв’язком
Швидкість обертання заднього ВВП 540 / 540E / 1 000 / 1 000E, за бажанням 540 / 1 000 залежна
Макс. потужність заднього ВВП (кВт) 93,7 / 127,4 101,6 / 138
Швидкість обертання переднього ВВП 1000 об/хв
Макс. потужність переднього ВВП (кВт/к.с.) передача потужності до 90 / 122,4
ГІДРАВЛІКА
Тип Електрогідравліка Bosch з HitchTronic, 2 допоміжних вала
Триточкова навіска категорія III
Управління Електронне
Максимальна підйомне зусилля задньої навіски (кН) 85
Максимальна підйомне зусилля передньої навіски (кН) 35.9
Робочий тиск (МПа) 20
Продуктивність гідронасосу (л/хв) 85
Зовнішні гідророз’єми 6 + 1
Навішування Модульна регульована по висоті система навішування CBM з автоматичною фіксацією та навіскою для
одновісного причепа (+ маятникова тяга)
КАБІНА
Підресорювання Жорстка / з підресорюванням
Люк Стандарт
Сидіння Zetor з пневматичним / механічним підресорюванням
Сидіння пасажира Стандарт з ременем безпеки
Рульове колесо Відкидне та телескопічне
Кондиціонер Так
Рівень шуму (дБ) 73.2
ІНШІ ПАРАМЕТРИ
“Максимальне тягове зусилля (кН) на бетоні 53 54
Система приводу 4WD
Передній ведучий міст Жорсткий / Підресорений (за бажанням)
Рульове керування Гідростатичне
Гальма основні / стоянкові Основні – задні 5 – пластинчасті з автоматичним з’єднанням ВПМ Стоянкові – з механічним керуванням
Гальма передні З приєднанням ВПМ
Гальма причепу гідравлічні / пневматичні – одноконтурні / двохконтурні
Макс. противага задніх коліс (кг) 472
Об’єм баку(л) 300
Передні крила Динамічні
Обігрів зад. скла та дзеркал Стандарт
Підготовка для радіо Стандарт
ГАБАРИТИ
Довжина (мм) 5 410
Вага (кг) (без противаг) 5 760 – 6 500
Макс. ширина (мм) 2 550
Mакс. висота (мм) 3 045
Дорожній просвіт (мм) 400 – 522
Колісна база (мм) 2 850
Колія передніх коліс (мм) 1 974
Колія задніх коліс (мм) 1 925
Передні колеса (мм) 540/65 R24
Задні колеса (мм) 600/65 R38

ZETOR CRYSTAL